عنوان مطلب وبلاگ

انتشار توسط امارات رایان

01 / 11 / 1402

بهترین برند رم کامپیوتر در سال 2024

بهترین برند رم کامپیوتر در سال 2024

بهترین برند رم کامپیوتر در سال 2024

امروزه بسیاری از شرکت ها محصولات کامپیوتری را تولید و پشتیبانی می کنند. این شرکت ها محصولات خود را در کشورهای مختلف تولید می کنند و از طریق نمایندگی های رسمی در کشورهای دیگر به فروش می رسانند.

سخت افزار کامپیوتر یکی از محصولات پرفروش و محبوب در سرتاسر جهان است و به خصوص در دنیای امروزی تقریباً در هر خانه ای حداقل یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ وجود دارد که می توان از آن برای کارهای مختلف مانند وبگردی، بازی، ارتباط تصویری و ... استفاده کرد. چت و غیره استفاده می شود.

یکی از اجزای مهم کامپیوتر که تاثیر زیادی در عملکرد آن دارد، حافظه رم است و تنوع بالای محصولات رم موجود در بازار، انتخاب را برای کاربران سخت می کند.

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد. وقتی برای خرید ماژول رم به بازار می روید، ویژگی های متفاوت برندهای مختلف شما را گیج می کند و نمی دانید بهترین برندهای رم کامپیوتر چیست و یک رم ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم یکی از برترین برندهای محصولات سخت افزاری کامپیوتر و به طور خاص ماژول های رم را معرفی کنیم.

ای دیتا یک شرکت تایوانی است که محصولات سخت افزاری مختلفی از جمله فلش مموری، کارت حافظه، رم کامپیوتر و لپ تاپ، کارت گرافیک و ... را تولید می کند.

گروه آوانگ محصولات مختلف شرکت دیتا را در ایران به فروش می رساند و خدمات پس از فروش و گارانتی را برای آنها ارائه می کند.

در ادامه به معرفی این شرکت و محصولات آن به خصوص رم کامپیوتر می پردازیم.

بهترین مارک رم کامپیوتر چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که برای انتخاب بهترین برند رم کامپیوتر فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. دنیای سخت افزار کامپیوتر هر روز در حال پیشرفت است و بازه زمانی محصولات سخت افزاری جدید کوتاه تر می شود.

بنابراین، محصولات موفقی در بازار وجود دارند که می توانند همگام با این توسعه سریع پیش بروند. همچنین می دانیم که انواع مختلفی از رم کامپیوتر در بازار وجود دارد و انتخاب بهترین رم برای یک برنامه خاص کار پیچیده ای است.

برای رفع این مشکلات ابتدا راهنمای مختصری برای خرید رم کامپیوتر ارائه می کنیم، یعنی به زبان ساده می گوییم که یک رم خوب چه ویژگی هایی دارد.

کیفیت

شاید مهمترین عامل در انتخاب بهترین برند رم کامپیوتر کیفیت آن باشد. کیفیت محصولات ضامن عملکرد آن است و خیال کاربر با محصول و خدمات پس از فروش آن راحت باشد.

بسیاری از محصولات رم تولید شده توسط شرکت ای دیتا توسط گروه آوانگ مادام العمر تضمین می شوند. این بدان معناست که مصرف کننده با کیفیت محصول راحت است و می تواند تا زمانی که نیازی به ارتقای محصول نباشد از آن استفاده کند.

به روز بودن

دنیای کامپیوتر شاید یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد باشد و هر روز محصولات جدیدی ساخته و روانه بازار می شود. بهترین برند رم کامپیوتر باید بتواند محصولاتی را به مصرف کنندگان ارائه دهد که مطابق با بازار کامپیوتر باشد.

محصولات شرکت ای دیتا با پشتیبانی گروه آونگ با جدیدترین مادربردهای موجود در بازار سازگاری دارند و محصولاتی مانند رم RGB لنسر با استاندارد DDR5 که در ادامه معرفی خواهد شد نسبت به ماژول های حافظه موجود در بازار پیشرفته تر هستند. و با مادربردهای نسل بعدی سازگار خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب بهترین برند رم کامپیوتر، گارانتی محصول و خدمات پس از فروش است. هر کاربری مایل است محصولی را دریافت کند که دارای گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش و پشتیبانی بدون دردسر تعمیر و تعویض باشد.

محصولات شرکت ای دیتا و مشخصا ماژول های رم ساخت این شرکت توسط گروه آوانگ در ایران ارائه می شود و خدمات پس از فروش و گارانتی آنها توسط همین شرکت ارائه می شود.

شرکت آوانگ شرکتی باسابقه و قابل اعتماد است و بر این اساس خیال شما با خرید محصولات رم و تعمیر و تعویض آن در صورت خرابی راحت خواهد بود.

همانطور که گفته شد، برای بسیاری از محصولات رم، گارانتی مادام العمر توسط آوانگ ارائه می شود تا خیال مشتریان از خدمات این شرکت راحت شود.

معیارهای دیگر

ویژگی های دیگری نیز برای انتخاب بهترین مارک رم کامپیوتر وجود دارد. به عنوان مثال از ویژگی های متمایز محصولات این شرکت می توان به نورپردازی RGB و ظاهر زیبا، پشتیبانی از XMP و اورکلاک ساده برای افزایش سرعت رم، سیستم مدیریت انرژی داخلی و ... اشاره کرد.

محصولات رم E-Data ارائه شده توسط گروه آوانگ در بازار ایران عمدتا دارای نورپردازی RGB هستند که حتی می توان آن را سفارشی کرد.

اکثر محصولات این شرکت از XMP 2.0 پشتیبانی می‌کنند و اورکلاک ساده و بدون دردسر را برای کاربرانی که می‌خواهند بدون نیاز به تغییر تنظیمات سرعت رم بیشتری دریافت کنند، امکان‌پذیر می‌سازد.

سیستم مدیریت داخلی یکی دیگر از ویژگی های محصولات رم AiData است که توان را به ماژول RAM مستقل از مادربرد توزیع می کند.

طراحی زیبای محصولات رم E-Data، بدنه فلزی با طراحی خیره کننده و استفاده از سیستم هیت سینک مناسب برای خنک سازی ماژول رم از دیگر مزایای محصولات رم E-Data است.

با معرفی ویژگی های فوق برای انتخاب بهترین برند رم کامپیوتر، انتخاب محصول مورد نظر را برای شما کمی آسان کردیم. در قسمت بعدی به معرفی دو محصول پرفروش و جدید رم ساخت شرکت ای دیتا می پردازیم که توسط گروه آوانگ در بازار ایران عرضه می شوند.

ماژول رم DDR5 XPG LANCER RGB

RAM LANCER RGB ساخت XPG و ارائه شده توسط گروه آوانگ در بازار ایران می باشد. این ماژول رم یکی از جدیدترین محصولات XPG در بازار ایران است که از استاندارد DDR5 پشتیبانی می کند.

تراشه مدیریت انرژی برای پایداری بیشتر در این رم، فناوری تصحیح خطا یا ECC و قطعات با کیفیت بالا از جمله ویژگی های خاص این رم است.

این محصول از XMP 3.0 پشتیبانی می کند، بنابراین می توان سیستم را بدون تغییر تنظیمات بایوس اورکلاک کرد. اما فرکانس 5200 مگاهرتز در این ماژول رم آن را برای اجرای هر برنامه و بازی ویدیویی جدید مناسب می کند.

ماژول رم XPG مدل SPECTRIX D60G

رم XPG SPECTRIX D60G از نوع DDR4 است اما فرکانس بالا تا 4133 مگاهرتز یکی از ویژگی های جالب این رم است. این فرکانس بالا امکان استفاده از این رم را برای اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی سنگین فراهم می کند.

پشتیبانی از XMP 2.0 اجازه می دهد تا ماژول RAM را به راحتی اورکلاک کنید. نورپردازی RGB در این محصول نیز ظاهری زیبا و جذاب به آن بخشیده است و از همه مهمتر گارانتی مادام العمر این محصول توسط شرکت آوانگ ارائه شده است.

نتیجه

برای انتخاب بهترین برند رم کامپیوتر باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. کیفیت محصولات، رم به روز، گارانتی و خدمات پس از فروش و اعتبار شرکت سازنده و یا شرکت پشتیبانی از مهم ترین عوامل انتخاب یک محصول رم مناسب می باشد.

شرکت ای دیتا یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای تولید سخت افزار کامپیوتر با سابقه طولانی و درخشان می باشد که در زمینه تولید ماژول رم نیز پیشگام بوده است.

کیفیت بالای محصولات رم تولیدی این شرکت، به روز بودن محصولات با سایر سخت افزارهای کامپیوتر موجود در بازار، ظاهر و ویژگی های ساختاری محصولات رم و از همه مهمتر گارانتی معتبر این محصولات. توسط گروه آوانگ، رم های E-Data را به عنوان یکی از بهترین برندهای رم کامپیوتر در بازار ایران مطرح کرده اند.

خریدرم کامپیوتر

شما می توانید برای خرید انواع رم کامپیوتر با بهترین قیمت و نازل ترین خدمات پس از فروش به وب سایت امارات رایان مراجعه کنید.

آخرین مطالب وبلاگ
21 / 04 / 1403

ویژگی های هارد وسترن دیجیتال

21 / 04 / 1403

چرا خرید هارد وسترن دیجیتال بهترین انتخاب است؟

21 / 04 / 1403

چه هارد دیسکی برای DVR مناسب است؟

21 / 04 / 1403

تجهیزات شبکه چیست؟

21 / 04 / 1403

قیمت کم باکس

27 / 12 / 1402

تاریخچه پیدایش هارد دیسک

26 / 12 / 1402

نحوه نامگذاری روترهای میکروتیک

24 / 12 / 1402

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

سبد خرید