عنوان مطلب وبلاگ

انتشار توسط امارات رایان

23 / 10 / 1402

امنیت هارد های وسترن دیجیتال چقدر قابل اعتماد است؟

امنیت هارد های وسترن دیجیتال چقدر قابل اعتماد است؟

امنیت هارد های وسترن دیجیتال چقدر قابل اعتماد است؟

محصولات وسترن دیجیتال در دنیا شناخته شده است. این شرکت با تولید هارد اکسترنال و اینترنال یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان هارد دیسک می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصولات و تنوع بالا مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

هاردهای اینترنال وسترن دیجیتال در ظرفیت های مختلف موجود بوده و از کیفیت بالایی در ساخت برخوردارند. این موضوع امنیت اطلاعات و داده هایی که روی آنها ذخیره می شود را تضمین می کند.

علاوه بر این موضوع تعداد زیادی شرکت در ایران وجود دارد که با گارانتی مختلف 1 تا 3 سال و شاید بیشتر هم این برند هارد ها را گارانتی می کنند. این یعنی خیال شما از این برند هارد کاملا راحت باشد.

استفاده از هارد دیسک های آبی و بنفش

شرکت وسترن دیجیتال محصولات هارد داخلی خود را در مدل های مختلف از جمله هارد آبی و بنفش وسترن دیجیتال روانه بازار کرده است. هارد های سری آبی ماهیتی کلی دارند، یعنی کاربران عادی می توانند این هارد ها را برای استفاده روزمره خریداری کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنند.

هارد دیسک های آبی وسترن دیجیتال همه منظوره هستند. برای کاربردهای تجاری و خانگی بسیار مناسب بوده و در ظرفیت های 500 گیگابایت تا 8 ترابایت موجود می باشند. این هارد دیسک ها از حافظه کش 32 یا 64 مگابایتی پشتیبانی می کنند.

همچنین سرعت چرخش دیسک مغناطیسی در این هارد ها 5400 و 7200 دور در دقیقه است و در مدل دوم سرعت انتقال اطلاعات و دسترسی به آنها بیشتر است. اگر از رایانه برای برنامه هایی مانند رندر یا بازی استفاده می کنید، سرعت دسترسی به اطلاعات هارد اهمیت بیشتری پیدا می کند، بنابراین می توانید از سرعت های بالاتر هارد دیسک های غربی استفاده کنید.

یکی دیگر از مدل های هارد اینترنال وسترن دیجیتال که چند سالی است وارد بازار شده، هارد بنفش است که کاربرد آن کمی خاص تر است. این هارد دیسک ها به دلیل مصرف انرژی کمتر و ظرفیت بالاتر برای نظارت بر برنامه ها و سیستم های نظارتی مناسب هستند.

در سیستم‌های نظارتی، دستگاه‌های DVR و NVR باید دارای حافظه با ظرفیت بالا با قابلیت خواندن و نوشتن حجم زیادی از فایل‌های ویدئویی باشند.

همچنین وظیفه یک سیستم مانیتورینگ پشتیبانی 24/7 از محیطی است که در نظر گرفته شده است، بنابراین هارد دیسک های مورد استفاده در این سیستم ها باید قابلیت 24/7 را داشته باشند.

هارد دیسک های بنفش وسترن دیجیتال از فناوری ذخیره سازی سازگار با سیستم های نظارتی مختلف و دوربین های مدار بسته پشتیبانی می کند. همچنین حذف ارورهای CRC یکی از ویژگی های این هارد ها است که در استفاده طولانی مدت بسیار حائز اهمیت است.

مصرف کم انرژی باعث افزایش طول عمر مفید این هارد دیسک ها می شود و ظرفیت های بسیار متنوع موجود در بازار از 500 گیگابایت تا 10 ترابایت پاسخگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان خواهد بود.

هارد دیسک های بنفش وسترن دیجیتال در دو مدل Purple و Purple NV عرضه می شوند. تفاوت این مدل ها در تعداد دوربین های مداربسته ای است که هر کدام می توانند پشتیبانی کنند.

در مدل ساده تر بنفش، حداکثر 32 دوربین با هر هارد در هر دستگاه DVR قابل پشتیبانی است، در حالی که در مدل دوم، تعداد دوربین ها دو برابر شده است، یعنی 64. تفاوت این دو مدل در سرعت موازی است.


خرید هارد وسترن دیجیتال

شما می توانید برای خرید انواع هارد وسترن دیجیتال آبی،بنفش،قرمز،مشکی،طلایی،سبز و... با بهترین قیمت و نازل ترین خدمات پس از فروش به وب سایت امارات رایان مراجعه کنید.

آخرین مطالب وبلاگ
21 / 04 / 1403

ویژگی های هارد وسترن دیجیتال

21 / 04 / 1403

چرا خرید هارد وسترن دیجیتال بهترین انتخاب است؟

21 / 04 / 1403

چه هارد دیسکی برای DVR مناسب است؟

21 / 04 / 1403

تجهیزات شبکه چیست؟

21 / 04 / 1403

قیمت کم باکس

27 / 12 / 1402

تاریخچه پیدایش هارد دیسک

26 / 12 / 1402

نحوه نامگذاری روترهای میکروتیک

24 / 12 / 1402

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

سبد خرید