عنوان مطلب وبلاگ

انتشار توسط امارات رایان

23 / 11 / 1402

هارد قرمز وسترن و کاربرد آن

هارد قرمز وسترن و کاربرد آن

هارد قرمز وسترن و کاربرد آن

حافظه داخلی جزء ضروری هر سیستمی است. این جایی است که فایل های داده، اسناد، عکس ها، فایل های موسیقی و غیره شما ذخیره می شود و مهمتر از آن، جایی است که نرم افزار و سیستم عامل شما قرار دارد.

وسترن دیجیتال پیشرو جهانی در تولید هارد دیسک و راه حل های ذخیره سازی دیجیتال است. این شرکت طیف گسترده ای از هارد دیسک (HDD) و درایوهای حالت جامد (SSD) را برای کاربردهای مختلف و نیازهای مختلف تولید می کند. درایوهای این شرکت تنوع زیادی دارند و نیازهای یک دانش آموز یا کاربر معمولی را که کارهای روزانه سبک را برای مشاغلی که نیاز به شبکه شرکتی قوی دارند انجام می دهند، برآورده می کند.

وسترن دیجیتال از رنگ ها برای دسته بندی و معرفی انواع هارد و درایوهای خود استفاده می کند. هارد دیسک های وسترن دیجیتال در رنگ های مشکی، سبز، بنفش، آبی، طلایی و قرمز موجود است. در این مقاله به معرفی هارد وسترن دیجیتال قرمز و بررسی کاربردهای آن می پردازیم.


معرفی هارد دیسک قرمز وسترن دیجیتال

Red که در سال 2012 به عنوان اولین درایو اختصاصی NAS در جهان معرفی شد، ظاهر و احساسی شبیه یک درایو دسکتاپ معمولی دارد، اما با سیستم عامل 'NASware' عرضه می شود و بهینه سازی های خاص خود را ارائه می دهد.

هارد دیسک WD Red با سیستم NAS سازگار است و اساساً برای این نوع سیستم طراحی و ساخته شده است. در نتیجه می توان از آن برای ذخیره داده های ارزشمند استفاده کرد. WD Red با درایوهای تا 6 ترابایت، طیف گسترده ای از گزینه های ذخیره سازی را برای مشتریانی که به دنبال ساخت NAS هستند، ارائه می دهد. این درایوها که برای سیستم‌های NAS ساخته شده‌اند، تمام ظرفیت مورد نیاز شما را در یک واحد برای ذخیره‌سازی، بایگانی و اشتراک‌گذاری قرار می‌دهند.

این درایوها با فناوری انحصاری NASware 3.0 WD به روز می شوند که عملکرد هر درایو را بهینه می کند. فناوری پیشرفته NASware 3.0 که در هر هارد دیسک WD Red™ NAS تعبیه شده است، عملکرد ذخیره سازی سیستم شما را با افزایش سازگاری، یکپارچگی، قابلیت گسترش و قابلیت اطمینان بهبود می بخشد.


استفاده از هارد قرمز وسترن دیجیتال

همانطور که در بالا ذکر شد، هارد قرمز رنگ وسترن دیجیتال با سیستم NAS هماهنگ شده و به همین منظور طراحی و تولید شده است. با هارد دیسک‌های WD Red، اشتراک‌گذاری یکپارچه محتوا با دستگاه‌های موجود در محیط‌های اداری یا شخصی امکان‌پذیر است و با استفاده از آن‌ها می‌توانید محتوای دیجیتال خود را استریم، پشتیبانی، اشتراک‌گذاری و سازماندهی کنید. فناوری NASware 3.0 سازگاری درایوهای شما را با شبکه‌ها و دستگاه‌های موجود، تلویزیون‌ها، استریو و موارد دیگر افزایش می‌دهد.

به طور کلی سیستم های NAS برای دفاتر شخصی و خانگی طراحی شده اند و استفاده از هارد دیسک های قرمز وسترن دیجیتال باعث افزایش کارایی و قابلیت اطمینان محیط های NAS و RAID می شود. درایوهای WD Red برای محیط‌هایی بهینه شده‌اند که هم در زمان‌های بیکار و هم در زمان استراحت برای انجام عملیات‌های ضروری پس‌زمینه در دسترس هستند. برای اطمینان از عملکرد بهینه، همیشه سازگاری با سیستم خود را بررسی کنید. درایوهای WD Red در مدل های مختلف در بازار موجود هستند و شما باید نسخه مناسب کار و فعالیت خود را پیدا کنید.

از آنجایی که سیستم NAS شما همیشه روشن است، به یک درایو قابل اعتماد نیاز دارید. به همین دلیل، هارد دیسک قرمز وسترن دیجیتال طوری طراحی شده است که تا 1 میلیون ساعت در شبانه روز کار کند.

Image

انواع هارد دیجیتال وسترن قرمز


1- هارد WD Red

. درایوهای 5400 RPM تا ظرفیت 6 ترابایت در دسترس هستند.

پشتیبانی از سیستم های NAS با حداکثر 8 bay.

· فناوری NASware 3.0 که سازگاری، توسعه پذیری و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد.

· تا 180 ترابایت در سال نرخ بار کاری 1 را پشتیبانی می کند.

بهترین انتخاب برای سیستم های NAS کوچکتر مورد استفاده در محیط های اداری کوچک و مشاغل خانگی با خرابی.


2- هارد دیسک WD Red Plus

· درایوهای 7200 RPM تا ظرفیت 14 ترابایت موجود است.

پشتیبانی از سیستم های NAS با حداکثر 8 bay.

· فناوری NASware 3.0 که سازگاری، توسعه پذیری و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد.

· از نرخ بار کاری تا 180 ترابایت در سال پشتیبانی می کند.

· بهترین برای کاربران قدرتمند یا سیستم های NAS یعنی صاحبان مشاغل کوچک اما 24/7


3- هارد WD Red Pro

· سریعترین درایوهای 7200 RPM تا ظرفیت 22 ترابایت موجود است.

· پشتیبانی از سیستم های NAS با حداکثر 24 bay.

· فناوری NASware 3.0 که سازگاری، توسعه پذیری و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد.

· از نرخ بار کاری تا 300 ترابایت در سال پشتیبانی می کند.

· بهترین انتخاب برای سیستم‌های بزرگ همیشه روشن NAS که نیاز به ظرفیت اضافی برای مدیریت داده‌های در حال رشد خود دارند.

4- SSD WD Red SA500 NAS SATA

. ساخته شده برای محیط های کاری تمام وقت و بدون وقفه.

· کاهش تأخیر، بهبود پاسخگویی برای برنامه ها.

· فرم فاکتورهای 2.5 اینچی و M.2 در اسلات های NAS مدرن قرار می گیرند.

ظرفیت های موجود از 500 گیگابایت تا 2 ترابایت.


5- SSD WD Red SN700 NVMe™

· قدرت ذخیره سازی سریع SSD WD Red SN700 NVMe در مقایسه با SSD

· پاسخگویی قوی سیستم و عملکرد استثنایی

مناسب برای کار تمام وقت با قابلیت اطمینان و استقامت بالا

· سخت‌ترین پروژه‌های SMB را از مجازی‌سازی گرفته تا ویرایش مشترک و ذخیره‌سازی فشرده پایگاه داده را مدیریت می‌کند، در حالی که به کاهش TCO شما کمک می‌کند.

با درایو WD Red™ NAS، می توانید محتوای دیجیتال خود را از NAS خود به سرعت و با اطمینان ذخیره و پخش کنید.


تفاوت هارد قرمز وسترن دیجیتال با نمونه های معمولی

مدیریت مصرف برق، پایداری، دما و لرزش اولویت های یک درایو NAS هستند و WD از این ویژگی ها پشتیبانی می کند. در حالی که یک هارد دیسک معمولی اغلب هدها را برای صرفه جویی در مصرف برق پارک می کند، درایو WD Red طوری برنامه ریزی شده است که پاک کردن مکرر هد را غیرفعال کند و در عوض مصرف را با متعادل کردن سرعت چرخش و الگوریتم های حافظه پنهان متعادل کند. انرژی را بهینه کنید.

در بخش پایداری، از کنترل هوشمند بازیابی خطا استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که واحدهای NAS تأیید شده در مدت زمان مشخصی منتظر می‌مانند تا تراکنش‌ها را تکمیل کنند تا از خرابی درایو در برنامه‌های RAID جلوگیری شود. برای کمک به کاهش لرزش، تمام درایوهای WD Red با استفاده از "فناوری کنترل تعادل دو صفحه" طراحی شده اند، که ادعا می کند طول عمر و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. از سوی دیگر، درایوهای ممتاز WD Red Pro دارای جبران لرزش سخت افزاری هستند که به طور فعال حرکت خطی و چرخشی را نظارت می کند.

این پیشرفت‌ها می‌توانند در محیط NAS، که درایوها برای کار ۲۴ ساعته طراحی شده‌اند، حیاتی و کارآمد باشند. وسترن دیجیتال تا آنجا پیش می رود که می گوید درایو قرمز 35 درصد MTBF (میانگین زمان قبل از شکست) را نسبت به درایوهای معمولی بهبود می دهد. بر اساس این ادعا، وسترن دیجیتال گارانتی سه ساله برای تمام درایوهای قرمز و پنج سال گارانتی برای مدل های Red Pro ارائه می دهد.


خرید هارد قرمز وسترن

شما می توانید برای خرید انواع هارد قرمز با بهرتین قیمت و نازل ترین خدمات پس ازفروش به وب سایت امارات رایان مراجعه کنید.

آخرین مطالب وبلاگ
21 / 04 / 1403

ویژگی های هارد وسترن دیجیتال

21 / 04 / 1403

چرا خرید هارد وسترن دیجیتال بهترین انتخاب است؟

21 / 04 / 1403

چه هارد دیسکی برای DVR مناسب است؟

21 / 04 / 1403

تجهیزات شبکه چیست؟

21 / 04 / 1403

قیمت کم باکس

27 / 12 / 1402

تاریخچه پیدایش هارد دیسک

26 / 12 / 1402

نحوه نامگذاری روترهای میکروتیک

24 / 12 / 1402

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

سبد خرید