عنوان مطلب وبلاگ

انتشار توسط امارات رایان

10 / 11 / 1402

چرا هارد وسترن دیجیتال بنفش را انتخاب کنیم؟

چرا هارد وسترن دیجیتال بنفش را انتخاب کنیم؟

چرا هارد وسترن دیجیتال بنفش را انتخاب کنیم؟

هارد دوربین مداربسته بنفش یکی از قطعات مهم در سیستم های دوربین مداربسته است که برای ذخیره اطلاعات دوربین مداربسته استفاده می شود. این هارد دیسک ها به دلیل قابلیت ذخیره سازی بالا، پایداری طولانی مدت و سرعت بالای دسترسی به داده ها، گزینه ای ایده آل برای سیستم های مدار بسته محسوب می شوند.

هارد دیسک (HDD) یک حافظه دائمی است که برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود. این حافظه به صورت دیجیتالی رمزگذاری شده است و اطلاعات را روی سطح مغناطیسی دیسک های خود ذخیره می کند. با این حال، این خاطرات در رقابت با SSD ها عقب مانده اند. اما به دلیل قیمت مناسب و سازگاری بالا همچنان جزو پرطرفدارترین گزینه ها هستند. یکی از برندهای با کیفیت و پرطرفدار هارد در بازار ایران، وسترن دیجیتال است. این برند آمریکایی محصولات مقرون به صرفه ای را برای انواع کاربران معرفی کرده است. این محصولات در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود می باشند. شما باید با توجه به نیاز خود انتخاب و خرید کنید.

وسترن دیجیتال هارد دیسک های خود را در بازه های قیمتی مختلف برای کاربران اقتصادی تا حرفه ای آماده کرده است. وسترن دیجیتال برای راحتی خریداران و کاربران این هارد دیسک ها را در چندین گروه رنگی عرضه می کند. در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از این رنگ ها می پردازیم تا با اطلاعات کامل خریدی را انجام دهید.


کاربرد رنگ های مختلف هارد دیسک

از آنجایی که شرکت غربی که برندی شناخته شده در بین هاردهای موجود در بازار است، برای هاردهای خود دسته بندی رنگی قرار داده است، بهتر است به ترتیب حداقل از کاربرد رنگ های هارد وسترن WD آگاهی داشته باشید. برای شناخت هر کدام از رنگ های سبز، آبی، قرمز، بنفش، سیاه، طلایی، برای چه هدف و زمینه.

هارد وسترن قرمز

رنگ قرمز هارد وسترن برای استفاده عمومی در فضای ذخیره سازی NAS طراحی شده است. با توجه به اینکه این هارد وسترن حجم بالایی دارد در ذخیره سازی اطلاعات انواع فیلم و عکس بسیار کاربردی بوده و برای استفاده در سیستم های شبکه NAS و RAID و امنیت حفظ اطلاعات در این امر مناسب است. هارد بالاست رنگ قرمز هارد وسترن در دو نوع WD Red و WD Red Pro موجود است و تفاوت Red Pro فقط در افزایش حافظه کش و افزایش سرعت آن است.

هارد وسترن طلایی

جدیدترین محصول از سری محصولات وسترن رنگ طلایی هارد وسترن می باشد که حرفه ای ترین نسل ذخیره سازی اطلاعات بوده و در سری کاربردی NAS گنجانده شده و مناسب برای استفاده در مراکز داده، ذخیره سازی ابری و پردازشگر محاسباتی می باشد. سیستم های. . این هارد وسترن به دلیل وجود دو پردازنده و کنترل دقیق بهترین انتخاب برای ذخیره سازی حرفه ای در سیستم های RAID می باشد که دارای سرعت و حافظه کش بالا بوده و با حفاظت در برابر لرزش در رده قوی ترین هارد های غربی قرار می گیرد. درایوها

هارد وسترن آبی

رنگ آبی هارد غربی با هدف کاربرد عمومی با کارایی خوب طراحی شده است. هارد آبی هارد اورجینال برند غربی کاملا مناسب برای استفاده روزمره بوده و پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران است ضمن اینکه قیمت مناسب و سرعت خوبی دارد. برای هارد اولیه رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و برخی ایکس باکس ها استفاده می شود و در مدل های جدیدتر به این رنگ هارد، اطلاعات در یک مرکز متمرکز شده است تا سرعت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد.

هارد وسترن سبز

رنگ سبز هارد وسترن با هدف فضای ذخیره سازی بهینه طراحی شده است. این هارد کم مصرف و کم صدا با قیمت پایین اغلب برای بایگانی و ذخیره اطلاعاتی مانند موسیقی، عکس و فیلم بر روی هارد ثانویه مناسب است. این رنگ هارد دیسک برای استفاده مداوم از داده ها مناسب نیست و بنابراین برای محاسبات با پردازش توصیه نمی شود. همچنین برای لپ تاپ هارد مناسبی نیست، زیرا با وجود قابلیت Intellipower، در مواقعی که هارد استفاده نمی شود، سرعت چرخش کاهش می یابد تا مصرف به حداکثر برسد.

هارد وسترن مشکی

رنگ سبز سخت وسترن با هدف سرعت بالا و کارایی بهتر طراحی شده است. این هارد رنگی بالاترین کارایی را در بین هارد های غربی دارد که به معنای سرعت بالا در خواندن و نوشتن اطلاعات است که برای کارهایی که نیاز به سرعت بالا دارند مانند بازی های کنسول خانگی، امور پردازش و محاسبات، بوت سریع ویندوز و ... مناسب است. در این هارد لرزش و صدای هارد به حداقل رسیده است تا نهایت لوکس بودن و کلاس کاری را در آن حفظ کند. پس دور از انتظار نیست که با این همه مزیت قیمت بالایی داشته باشد.

هارد وسترن بنفش

رنگ بنفش سخت وسترن برای نگهداری 24 ساعته طراحی شده است. این رنگ برای مراکز مانیتورینگ و دوربین های NVR و DVR که به صورت 24 ساعته در حال ضبط و ذخیره فیلم هستند مناسب است و در دو نوع ارغوانی که تا 32 دوربین مدار بسته را پشتیبانی می کند و مناسب برای دوربین های مدار بسته کوچک است. مراکز، دفاتر و سیستم های نظارتی و Purple NV تا 64 دوربین را پشتیبانی می کند و برای سیستم های مدار بسته تحت شبکه مناسب است.

هارد بنفش وسترن دیجیتال یکی از مناسب ترین سیستم های ذخیره سازی اطلاعات برای دوربین های مدار بسته است که ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد. از مهم ترین ویژگی های این هارد می توان به مصرف کم انرژی، قابلیت ضبط مداوم در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، مقاومت بالا در برابر لرزش و ضربه، قابلیت ذخیره و مدیریت اطلاعات حساس و ... اشاره کرد.این نوع هارد دارای امنیت بسیار بالا و بنابراین بهترین گزینه برای دوربین مدار بسته در نظر گرفته می شود.

هارد دیسک بنفش وسترن دیجیتال عملکرد بسیار مطمئنی دارد و نیازهای ذخیره سازی اطلاعات در سیستم های حفاظتی را به خوبی برطرف می کند.


خرید هارد بنفش

شما می توانید برای خرید انواع هارد بنفش وسترن با بهترین قیمت و نازل ترین خدمات پس از فروش به وب سایت امارات رایان مراجعه کنید.

آخرین مطالب وبلاگ
21 / 04 / 1403

ویژگی های هارد وسترن دیجیتال

21 / 04 / 1403

چرا خرید هارد وسترن دیجیتال بهترین انتخاب است؟

21 / 04 / 1403

چه هارد دیسکی برای DVR مناسب است؟

21 / 04 / 1403

تجهیزات شبکه چیست؟

21 / 04 / 1403

قیمت کم باکس

27 / 12 / 1402

تاریخچه پیدایش هارد دیسک

26 / 12 / 1402

نحوه نامگذاری روترهای میکروتیک

24 / 12 / 1402

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

سبد خرید